Årsmöte 2015

Årets bästa årsmöte är i antågande. Boka söndagen den 15 november kl 14:00. Vi ses på Långholmen och i Sjömansskolans lokaler på Mälarvarvsbacken 2, Stockholm. Precis till höger efter Pålsundsbron. Fri parkering på gårdsplan. Dock ibland stängda grindar, men tryck på knappen så öppnas grindarna nästan alltid.

Vi är både stolta och glada att kunna presentera årets föredragshållare (efter årsmötet) som är den legendariske meteorologen Lage Larsson som bl.a. har varit meteorolog och officer i flygvapnet och marinen under 35 år. Han jobbade i många år på Berga söder om Stockholm med marin- och helikopterprognoser. Han har även arbetat 18 år på Sveriges Television och nu aktiv med Volvo Ocean Race. Lage kommer bl.a. att ge oss allt vi behöver veta för göra våra egna prognoser.

Och helst en anmälan till Arne Wik senast 1 vecka före mötet, så räcker fikat till alla, på sekreterare@contrastforbundet.org alternativt herr.arne.wik@gmail.com

Varmt välkomna!